Dziś z portali społecznościowych korzysta omal prawie każdy, dlatego nie posiada nic zaskakującego w tym, że przedsiębiorcy i agencje marketingowe postanowiły wykorzystać te portale jako pole do promocji, bardzo skuteczne zresztą. Prawie że każda firma posiada swoją stronę na Facebooku. Jest to o tyle ważne, że dzięki temu można dotrzeć do niesamowicie sporej ilości ewentualnych klientów. Wbrew pozorom jednak prowadzenie fanpage nie jest tak łatwe jak mogłoby się wydawać. To jest bardzo nieprosty mechanizm działania, który polega na niczym innym jak na wywieraniu ogromnej presji na klientach. Ale trzeba robić to w sposób bardzo subtelny, aby nie okazało się, że marketing jest dla nich zbyt nachalna. Na takiej stronie muszą znajdować się najpotrzebniejsze informacje , a dodatkowo wszelkie nowości, które mogłyby przyczynić się do rozwoju firmy. Zainteresowani będą bardzo chętnie śledzić na bieżąco wszystkie aktualności, dlatego tak istotne jest, ażeby prowadzenie facebooka nie było uważane tylko za dodatkowe źródło pozyskiwania kontrahentów, ale jako jedno z głównych. Ważne jest regularne dodawanie nowych wpisów i pozostawanie w ciągłym kontakcie z internautami, którzy za pośrednictwem strony być może będą mieć całe mnóstwo pytań. Jeżeli przedsiębiorca nie dysponuje odpowiednią ilością czasu dużo lepiej byłoby zatrudnić odpowiednich fachowców, którzy się tym zajmą. Ustala się z nimi średnią ilość wpisów i powierza bardzo istotne funkcje w tym pozostawanie w kontakcie z fanami a to przecież jest kluczem do sukcesu.
Zobacz też: prowadzenie facebooka.
Be First to Comment