Dzieci są kochane i bardzo szybko łapią wszelką edukację. Już trzylatek jest w stanie bardzo wiele zapamiętać, a jeśli mówi to nawet powtarzać. Z wiekiem przychodzi mu to coraz łatwiej i bardzo lubi to robić. Reklama kierowana dla dzieci jest specyficzna. Powinna wpadać im w ucho i najlepiej jak będzie śpiewająca. Nie ma szansy, aby jej nie zapamiętali. Slogany reklamowe powinny im na tyle mocno być obecnym w pamięci, że kiedy pójdą do sklepu to zechcą ten produkt kupić. Oni są najłatwiejszymi klientami z punktu wiedzenia promocji, choćby to rodzice kupują wydając dodatkowo swoje ciężko zarobione pieniądze.
Przeważnie rodzice ulegają, o ile czegoś bardzo chcą. One kupują znane marki, wyjątkowo jeżeli już reklama przypadła im do gustu. Nie posiada takiej reklamy, która nie byłaby dla nich ciekawa. Większość jest kolorowa. Generalnie one bardzo preferują słuchać reklam, nie tylko z produktami dla nich, lecz wszelkimi innymi. Kiedy są w sklepie można zauważyć, jak śpiewają albo powtarzają slogany, których się nauczyli z reklam. Cieszy ich to, bo wszak jest to wesołe i kolorowe. Zmiana obrazu, kolorów i nieustająco coś nowego. Niestety to nie dzieci robią zakupy i z nierzadko stają się mniej na wszystko podatne, wyjątkowo w jaki sposób są dorosłe. Już nie koniecznie kupią reklamowane, kolorowe, lecz będą chcieli kupić coś niedrogiego bo wiedzą ile to wszytko kosztuje. Bardziej zainteresują się reklamami o promocjach jaki dany sklep szykuje, zatem w tym kierunku trzeba iść. Reklama to jednak reklama i musi być. Nawet w jaki sposób zadziała na mniejsza grupę osób, to nie można pozwolić sobie na jej brak. Większość jest jednak pewniejsza jak ta reklama jednakże jest. Mimo że znacząca większość jest reklamowanych to można się bardzo łatwo przekonać, że niereklamowane są w dość małej liczbie przypadków kupowane. Oglądając i słysząc reklamę otrzymuje się jakieś, dokładnie sprecyzowane i pozytywne informacje o produkcie.
Źródło informacji: http://grupainfomax.info.pl.