Artykuły reklamowe

Dosłownie niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, tj. kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form promocji. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają bezpośrednio do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choćby wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak efektywne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat reklamy, czy oferty, niemniej jednak nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Poszukując właściwej firmy, która zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje a także jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować swoje gadżety albo wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na rozległą skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują lub psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to również dobry prezent dla ewentualnych kontrahentów albo pracowników. Każdorazowo, wybierając reklamowe gadżety, należy pamiętać, aby ich dobieranie był spójny z ideami, które prezentuje firma. Jeżeli w swoich postanowieniach przedsiębiorstwo chce być proekologiczne, świetnie, ażeby artykuły promocyjne też wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Zobacz również: parasole reklamowe.