E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi promocji. Miliony z nas, codziennie siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, reklamy po bokach stron – to jest teraz e-marketing (sprawdź: e-marketing). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek , a dodatkowo postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo wiele, o ile nie wszystko, abyś zobaczył ich reklamę i zainteresował się nią. Będą całkowicie szczęśliwi, o ile jeszcze skorzystasz z ichniejszym usług lub kupisz ichniejszym towar. Kluczem do tego jest właściwe pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Google) tym nie gorzej, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej potencjalnych kontrahentów przyciągnie jakaś reklama (pozycjonowanie). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to w większości wypadków zwyczajny spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, jeżeli już już posiadamy jeden lub super drogi produkt, na który nas w tej chwili nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ich reklama trafi choćby do kilku kontrahentów, którzy akurat mogą być zainteresowani ichniejszym usługą. Ma możliwość nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ wytwarza mnóstwo nikomu niepotrzebnego spamu, niemniej jednak skoro wciąż taki maile dostajemy, musi to być efektywne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu on-line, w większości przypadków poprzez strony www.
Warto spostrzec: e-marketing.