W obecnych czasach nie wystarczy genialna oferta. Aby odnieść sukces w branży należy jeszcze mieć świadomość tego jak dotrzeć z nią do jak największej liczby potencjalnie zainteresowanych naszym produktem albo usługą kontrahentów.
Jednym z w znaczącej liczbie przypadków wykorzystywanych rozwiązań, które wciąż cieszy się niewiarygodnie dużą skutecznością jest e-mail marketing. Nie da się bowiem ukryć, że w dzisiejszych czasach każda firma oraz dodatkowo osoba prywatna posiada własny adres poczty elektronicznej. Dzięki odpowiednio dobranemu targetowi możemy więc trafić do tysięcy osób, których interesuje to co posiadamy im do zaoferowania.
żeby jednak kampania mailingowa okazała się skuteczna pamiętajmy o tym, że ogromne znaczenie dla jej powodzenia ma właściwa baza mailingowa.
Przede wszystkim powinny być to adresy legalnie zdobyte. Może się wydawać to oczywistością, niestety – nadal zbyt wiele osób korzysta z nielegalnie pozyskanych adresów co nie tylko sprawia, że nasza oferta staje się spamem, ale również ma możliwość mieć nieprzyjemne konsekwencje prawne.
Warto także upilnować, aby była to baza aktualna. Sporo osób w zdecydowanej większości przypadków zmienia adresy email co powoduje, że używając bazy sprzed roku lub dwóch lat nie dotrzemy wręcz do kilkunastu procent osób. To niepotrzebnie wydane pieniądze.
Osoby, do których kierujemy swoją ofertę muszą być choć w najmniejszym stopniu jej odbiorcami. Dlatego warto zadbać o stosowny target wybierając chłopcy i dziewczęta według płci, miejsca zamieszkania czy wieku.
Jedynie wówczas posiadamy zapewnienie, że nasza kampania mailingowa przyniesie oczekiwany skutek.
Więcej treści: baza mailingowa.